Min fredag :)

Idag ringde klockan 07.00.. Jag kan säga att jag inte var särskilt pigg då! masade mig upp, promenerade med Zindra och åt en god frukost bestående av havregrynsgröt i lugn och ro.. 08.20 anlände Celie - dags att plugga! Jävlar vad vi har varit effektiva idag ;) Suttit "non-stop" från 08.30-14.00 (undantag: lunch i 30 min) och läst samt diskuterat! Nu är alla förberedelser inför seminariet på måndag klart, härligt :)
 
När Celie hade kört hem ställde jag mig på crossen! Idag var jag tvungen att träna! Hade ju en vilodag igår + att jag syndade äppelkaka, så det fanns inget att be för.. Vet inte vad det var med mig, men idag svettades jag otroligt mycket! Redan efter 6 minuter började det rinna i pannan, och när jag stått i 13 minuter rann det även längs magen! Puuhh.. Idag var det riktigt jobbigt! Men vill man vara fin, får man lida pin :P
 
Timmarna i eftermiddag har vi spenderat i Stävie med Mamma, Lars och Simon :) VÄLKOMNA HEM!! Har saknat er massor, äntligen finns ni här hemma igen ;)
 
Nu tänkte jag slänga mig i soffan, där Jimmy redan ligger ;)
 
Ikväll är det (såklart) X-factor som gäller :) :) HEJA J.E.M!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket märke är din cross? Är den bra för att vara en "hemma" cross? Jag hade en innan men har en tendens att jämföra med dem på gymmet och kom fram till att min var skit dålig... Hehe

2012-10-20 @ 11:47:37
URL: http://anderbergskan.blogg.se
Postat av: Sara :)

Crossen jag har är skit bra! Den har en stor display, mäter kalorier, man kan se hastighet och puls.. Men det är klart att de på gymmet är bättre, men för att vara en hemmacross är den grym! :)

2012-10-20 @ 12:41:46
Postat av: Emma

Vilket märke är den då? :)

2012-10-20 @ 14:21:40
Postat av: Sara :)

Hittar inget märke på den förutom detta: CT629 (Extreme fit) :)

2012-10-20 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0