Min tisdag --->

Idag har det varit en bra dag! Bra dagar hos mig innebär oftast att jag varit effektiv, och hunnit med så mycket som möjligt på dygnets vakna timmar :) Detta har jag gjort:
 
Varit i skolan mellan 9-12
 
Lunchat och druckit kaffe med Celle Belle <3
 
Gosat med både valpar och söta Leo hemma hos Lina :)
 
Tränat: 40 min på crosstrainern
 
Ätit en god middag med Jimmy
 
Duchat
 
Tvättat 1 maskin + städat upp i lägenheten
 
Pluggat i 2 timmar
 
Har en ledig dag framför mig imorgon! Kommer att börja dagen med vägning samt mätning (spännande!!) Hoppas att i alla fall några cm försvunnit från kroppen! Därefter ska jag rå om mig själv lite ;) Först ett tandläkarbesök följt av sling & klipp hos Emelie.. Härliga onsdag!!
 
Natti Natti :)
 

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Och sen har du pratat med Beccabus i tele också!! :))

2012-10-16 @ 22:26:55
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se
Postat av: Sara :)

Japp, det har jag också gjort :) :) glömde de på listan ;) hihi

2012-10-16 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0