Onsdag

Om ca 30 min anländer Celie till mig :) Dags för ännu en dag full av plugg! Vi har kommit halvvägs i vår uppsatsplan nu, och vår tanke är att vi ska bli klara med den imorgon! Vi ska plugga hemma hos mig mellan 9-12 och därefter ska vi bege oss till Lund för en träff med vår handledare (inför C-uppsatsen) vilket ska bli spännande! Har hört "bad storys" om andra handledare, så jag hoppas att vår är bra!!
 
Vad ska denna dagen mer bjuda på?! Hmm, ska hämta ut mitt pass i eftermiddag också. Känns skönt att allt är klart inför resan, fickpengar, pass, sprutor osv! Nu är det inte många dagar kvar i alla fall :)
 
Har inte ebstämt mig för om jag ska ha en vilodag från träningen eller inte..
 
Vi får se ikväll :)

Kommentarer
Postat av: lina

Vad heter er handledare? Det gäller verkligen att ha tur med både handledare och examinator.

2012-10-31 @ 14:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0