Ord av kärlek och tårar i ögonen <3

Tänk att ett medelande från en vän kan få en att gråta.. När jag läste denna fina text fick jag genast tårar i ögonen <3 Du är så underbar gumman, och tack för alla fina ord <3
 
"Om du visste vad du betyder för mig.. När jag tänker på oss blir jag varm inom mig. Vi har haft våra duster, men har alltid blivit sams. Du finns alltid där för mig, stöttar när man har det jobbigt, och skrattar med mig när jag behöver det, eller bara sitter tyst när det behövs. Så många minnen vi har och fler lär det bli. Älskar dig SIS <3"
 
Precis som jag skrev tillbaka så har vi våra duster, JA.. Men vi löser alltid dem och hittar tillbaka till varandra innan vi ens hunnit blinka ;) Det är det jag kallar äkta vänskap.. Man får lov att bli sur, eller besviken över saker.. Det är det mest normala som finns. Sålänge man bara reder upp allt, och framför allt lyssnar på varandra så löser sig det alltid till det bästa! Vi har varit vänner i 15 år, och det skulle varit konstigt om vi inte haft en enda "dust" med varandra.. det kvittar hur mycket man älskar någon, så förr eller senare finns där alltid saker som irriterar antingen den ena eller andra. Men för mig är det inget konstigt! Precis som när man har pojkvän/sambo! Jag älskar Jimmy obeskrivligt mycket, men såklart har vi också våra duster/bråk! Man måste få en chans att ventilera och undra/fråga över saker som man anser vara konstiga.. Hur ska man annars klara av att hålla ihop, i alla åren som man planerat att vara tillsammans?! Likadant gäller vänskapen.. Hittar man tillbaka till varandra är det också ett bevis på att man inte kan leva utan den människan.
 
Jag skulle aldrig klarat av att leva utan dig Sara <3 Du är min syster som alltid finns där för mig i vått och torrt.. 15 år av skratt, glädje, tårar, ilska, besvikelse, kärlek, tillit... Älskar dig med hela mitt hjärta, och det kommer jag alltid göra oavsett vad!! Tack för att DU är DU <3 <3 <3
 
 
 
 
 
 
 
<3 <3 <3 Älskar dig Sara Celander <3 <3 <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0