Plugg hos Celie :)

Idag började jag och Celie skriva på vår uppsatsplan! Den ska vara mellan 6-8 sidor lång, och idag har vi fått ihop lite mer än 2 sidor :) Känns skönt att vara igång!! Kom till henne vid 08.30 och ska alldeles strax ta tåget hem.. En lång pluggdag med andra ord! Det är tur att vi har roligt tillsammans ;) Haha.. Gud så tråkigt det hade blivit annars!

Idag blir det träning på crossen! Jag nästan längtar lite efter att få svettas, nu när jag sitter på perrongen och fryser!! Är spänd inför vigningen imorgon.. Blev syndande både lördag (cider + fondue) och söndag (äppelkaka), så jag blir inte förvånad om vågen inte visar det jag vill/hoppas på! Men men, det problemet tar vi imorgon..

Ikväll blir det (i vanlig ordning) mys i soffan med mitt hjärta <3 Har saknat honom extremt mycket idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0