Rebecca = Undersköterska!!

Måste bara skriva ett inlägg, tillägnat min vän Rebecca aka Becciz :)
 
ETT STORT GRATTIS TILL DIG!!
 
Äntligen är du klar med din utbildning!! Jag/vi är såå stolta över dig :) Du förtjänar detta till 110%.. Jag har funnits där så gott jag kan, och stöttat i alla "svåra" stunder, precis som du funnits/finns där för mig när jag behöver någon att ventilera med! Att plugga är inget som är lätt.. Men vännerna/familjen kan i alla fall göra det hela lite roligare ;) Äntligen är du färdig, som du har längtat efter denna dagen :) Önskar att jag fanns vid din sida nu och kunde ge dig en BAMSEKRAM <3
 
All lycka till dig min Becciz <3 Nu finns det inga låsta dörrar längre!!
 
 
Och med det säger vi SKÅL ;)

Kommentarer
Postat av: Beccabus!!

Åh tack så mycket gumman! ♥ Känns UNDERBART att ha min utbildning!! Nu ska jag stötta dej sista terminen, så du blir klar med din också! :) Kramar

2012-10-03 @ 21:28:10
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0