Start för SOPA62 :)

Då har man redan avverkat en kurs, SOPA61! Förhoppningsvis har jag klarat den också :) Tiden går så fort, och jag hinner knappt med.. Minns inte att jag kände så när jag var yngre..? Idag är det i alla fall skola mellan 12.00-16.00! Jag är lite tveksam på vad som väntar framöver. Det enda jag har sett är att vi ska skriva en uppsatsplan (6-7 sidor) samt att vi ska bli examinerade på statistik och något annat (kommer inte ihåg vad det var)... Blir alldeles säkert 3-4 tuffa veckor framöver :S Men eftersom tiden går så fort, så har jag väl snart betat av denna kursen också :) :)

Har även massa roligt att se fram emot! Imorgon har jag en dejt med min Lola <3 Hoppas på "fint" väder så att vi kan powerwalka! Självklart bjuds det på middag på kvällen ;) De kommande 2 helgerna kommer att bestå av mys/fest med vänner :) I helgen ska vi träffa Jennie & Johan, vilket alltid är trevligt!! Bowling, god mat, härligt sällskap och garanterat mycket skratt :) Nästa helg blir det party med tjejerna i klassen.. Av tidiga erfarenheter vet jag att detta alltid blir lite galet, och KUL ;) Haha.. Är så glad för alla underbara människor jag/vi har runtom oss!! Ni förgyller dagarna och får mig/oss att må såå bra!! Tack till alla er, ni vet vem ni är <3 <3 <3

Trevlig tisdag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0