Styrketräning med Becciz!

Såå härligt med ett styrkepass idag! Det är skönt att träna på förmiddagen, lugnt och stilla samt lite folk! Jag gillar inte när man får stå och vänta på att få komma till en maskin :S Pulsen hinner gå ner, och träningen blir inte lika effektiv! det ska vara tempo från början till slut helt enkelt ;) Hade sällskap av Becciz på gymmet idag :) Efter träningen stack vi hem till mig och sörplade i oss vår proteindrink, och därefter blev det vars en kopp kaffe! Tack för sällskapet idag snäckan!! <3 <3 <3
 
 
Idag ska jag INTE laga någon "nyttig" husmanskost.. Pannkakor ska vi unna oss idag! Mums mums! Har suktat efter pannkakor i flera veckor, och NU ska jag äntligen få stoppa några sådana i magen ;) Så gott folk, dags att börja blanda ihop smeten!
 
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack för ett bra pass & en trevlig kaffedejt efteråt!! ;) Love U! <3

2012-10-25 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0