Underbara höstväder :)

Vaknade upp till strålande solsken.. Dock var det kallt, men vad gör det när man i Oktober månad har badhimmel och sol? :) Strålande väder gör mig på ett strålande humör!! Fler som känner igen sig, kanske?! :)

Började dagen med lite plugg! Därefter blev det kaffe och skitsnack hemma hos SIS :) Vid 11.00 begav vi oss till gymmet för ett styrkepass.. Tack snäckan för hjälpen med bröstövningen! Därefter körde jag ut till Willys och storhandlade, och nu är jag hemma och fyller på kroppen med energi :) Om en stund blir det plugg.. Hoppas att allt lossnar idag!! det jag håller på med nu är INTE kul!! Suck och ännu mer suck..

Ser fram emot kvällen imorgon :) Massa mys med alla underbaringar!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0