Att läsa en avhandling

Jag tror att jag har hittat DEN avhandlingen... det skulle varit jävligt surt om det inte är just DEN jag letat efter då jag snart läst 80/111 sidor :P Jag tror även att jag är ganska säker på mitt ämne, men frågeställningen har jag inte komponerat ihop än. Handledaren sa att en frågeställning kan vara det man skriver sist i sitt arbete, så jag är inte stressad över det. Just nu vilar stressen i det faktum att jag fortfarande inte vet vilket organisationsteoretiskt perspektiv jag ska belysa mitt fenomen/fråga med...? (Strukturella, Politiska, HR, Symboliska - perspektivet) Men det släpper kanske det också, med tiden!
 
Har som mål att bli klar med avhandlingen idag!
 
Gaaahhh... Tiden räcker inte till!!

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Ta't lugnt...!! Andas!! :))

2012-09-12 @ 22:19:14
Postat av: Sara :)

Ska ta det lugnt med pluggandet imorgon förmiddag :) Men sen på eftermiddagen/kvällen är det dags igen.. puuhh!

2012-09-12 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0