Du är saknad <3

Tänk att tre toner i en låt kan få mig att tänka på dig.. De där tonerna.. Exakt samma som finns med på youtube klippet från din begravning ;( De har liksom etsat sig fast i hjärnan. Varje gång jag hör någon spela låten, ber jag dem att stänga av. Minnena från begravningen ploppar upp, och det är inget jag vill tänka på.. Jag vill minnas dig som du var innan.. Innan den jävla olyckan!! Du var så fin lillebror.. Blond precis som jag och en alldeles underbar personlighet <3 Alltid så kärleksfull och go.. Den 22/10 är det 1 år sedan du försvann.. 1 år!! Fick reda på häromdagen att du inte begravdes förren februari månad.. ;( Det gjorde mig ännu mer ledsen. Du förtjänade inte att ligga i ett kylrum, i väntan på att utredningen skulle bli klar (om den nu blev det?) i 4 månader!! Jag har nog fortfarande inte förstått att jag aldrig kommer få se dig igen. När förstår man det egentligen? Älskade lillebror, du ska veta att jag saknar dig innerligt mycket.. Jag vet inte vart du är, men jag hoppas att du har det bra <3

<3 Älskar dig!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du inte på din lillebrors begravning?!

2012-09-19 @ 22:01:56
Postat av: Sara :)

Självklart var jag det! Hans vänner filmade en del från begravningen och la till denna låten jag försöker beskriva som bakgrundsmusik i youtube klippet..

2012-09-19 @ 22:05:32
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0