En stressig förmiddag...

... har jag haft idag! Ställde klockan på 08.00.. När klockan ringde hade jag lätt kunnat sova 2 timmar till.. Men ska man hinna med att motionera + duscha och fixa sig innan 11.30 så kan man inte ligga och sova för länge ;) Powerwalkade i 1 timme, så skönt! Funderade först på att skita i det, men är glad att jag inte gjorde det såhär i efterhand :)

Sitter just nu och väntar på tåget.. Ska till skolan och ha handledning mellan 13.00-14.30. Hoppas att handledningen gör att allt lossnar idag, så att jag kan sätta igång med själva skrivandet av mitt paper imorgon! Hela förra veckan gick åt till att leta avhandlingar/artiklar samt att läsa dem.. Inget som man gör över en dag, men nu är det gjort :)

I eftermiddag har jag lyxen att bli upphämtad av Becciz på skolan :) Då är det shopping på NOVA som gäller! Jag bara måste ha en ny outfit till lördag ;)

Soo long!


Kommentarer
Postat av: Becca!!

Haha, jag funderade också på att motionera innan idag.. men jag orkade inte! :-P
Du är duktig!!
Ses om 1.5h :) Puss!!

2012-09-17 @ 12:44:30
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0