Känner mig grym!!

Trots festande igår begav jag mig ut på 1 timmes powerwalk i eftermiddags :) Hade egentligen tänkt ha uppehåll från träningen fredag + lördag.. Men när jag vaknade imorse utan bakfylla så var det bara att snöra på sig skorna och bege sig ut! Känns härligt :) Änsålänge har jag tränat 5/6 dagar! Imorgon blir det styrketräning på gymmet igen, med eller utan sällskap, vi får se :)

Nä gott folk! Dags för matintag och därefter ska jag hoppa på cykeln och bege mig till jobb.. Har tagit på mig en kvällstur idag: 17.30-22.00, perfekt såhär "dagen efter" ;) Soo long!


Kommentarer
Postat av: Becca

Du ÄR grym! Du ska vara jättenöjd! :)

2012-09-08 @ 18:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0