Kräftskiva 2012 i Gryet

Jag hade sett fram emot denna kvällen lääänge :) Party, nytt folk, lekar, god mat och massor med dricka! Hade förväntningar på kvällen sedan tidigare, och de uppfylldes :)

18.00 samlades vi hemma hos Jennies föräldrar i Gryet! De var snälla och "lånade" ut sitt hus, vilket jag såhär i efterhand är mycket glad för ;) Först blev det lite mingel.. Jag och Jimmy känner bara Jennie och Johan sedan tidigare, så det var kul att umgås och lära känna nytt folk :) Vi blev sedan uppdelade i lag: Lag vänster och Lag höger! Därefter startade lek nr1 som var ett frågequiz på hur väl vi känner värdparet! Jag kunde faktiskt några frågor, trots att vi "bara" umgåtts med dem i några månader :P Efter lek nr1 satte vi oss till bords och alla började mumsa på sina skaldjur! Till maten blev det även några snapsvisor och skönsång ;)

Efter maten blev det ännu mer lekar! Lagen var taggade till max, och det var kul att se allas engagemang ;) Jimmy offrade sig en aning för mkt vilket har orsakat en öm svanskota, men vad gör man inte för sitt lag ;) Haha!! Till efterrätt fick vi Jennys och Axels hemmagjorda äppelpaj vilket var väldigt gott och uppskattat av alla!

Resten av kvällen bestod av mer snaps, sång, lek och dans :) :) Måste tillägga att mitt lag (vänster) vann över de andra med 1 poäng! Wiihhoo!! Vid 02.30 avslutade vi kvällen med ett stort leende på läpparna! Är så glad för att vi fick komma och spendera denna kvällen med ER och era vänner :) Underbara människor allesammans! Tack Jennie och Johan för allt ni ordnat, och tack för att NI gjorde denna kvällen oförglömlig!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0