Råd & Anvisningar

Gick precis in på skolans webbsida LUWIT för att kolla igenom Pdf-filen "råd och anvisningar för uppsatsarbete".. Man kan säga att jag kollade igenom, ganska snabbt! 54 SIDOR med bara anvisningar???!! Shit.. Det är nästan lika många sidor som hela vår C-uppsats ska vara! Insåg också ganska snabbt att de råden inte är något man betar igenom snabbt.. Alltså får jag lägga fokus på något annat ikväll!
 
Dagen idag har sett ut såhär:
 
  Skola 8-12
  1 timmes styrketräning
  Laga middag
  Duscha
  Tvätta
 
... och NU ska jag försöka plugga..
 
Och vet ni vad...?! En STEN har släppt från mitt hjärta!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Skicka pdf:en till mig på jobb så kan jag skriva ut den om du vill

2012-09-11 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0