Studentkort Nr6 är kommet!

Vet inte om ni kommer ihåg detta, men i början av utbildningen kom jag på en ide! Jag skulle samla alla mina studentkort för att till slut göra ett kollage av min "skolgång" :) Korten ska tillsammans med eventuella fotografier sättas ihop till ett kollage, som på något sätt visar min tid som student på socialhögskolan :) Idag fick jag kort nr6.. Det betyder att jag endast behöver 1 kort till!! Wiiiee!! Samtidigt som examen känns såå långt bort (just nu), så visar korten mig att jag snart är " i mål" :)


Kommentarer
Postat av: sosso

men sara....ett kort till...är du klar sommaren2013?? du glömmer väl inte hur planen var?! eller dom e ändrade...hoppas jag INTE!!!! sätt fart! puss o kram

2012-09-13 @ 17:13:42
Postat av: Sara :)

Haha :) Japp, jag är klar den 5:e Juni 2013! Planerna är inte ändrade ;) hihi.. Du ska se!

2012-09-14 @ 15:50:42
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: sosso

du e duktig!! hihi va bra, du gör mig stolt raring, håller dig ti dessa viktiga planer som smiddes för flera år sen, till punkt o prickar(hoppas jag) haha. förväntar mig såklart privata sms så fort du har uppdatering att ge! =) puss o kram

2012-09-14 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0