Veckans träning

Av mina vakna 11 timmar idag har jag spenderat (minst) 7 av dem i soffan! Ja, jag har lite ont i ryggen.. Men fy bubblan vad skönt det har varit! Har inte varit speciellt bakfull från igår förutom lite huvudvärk och trötthet, så det ska jag vara glad över :) På tal om trötthet, just nu känns det som att mina ögon går i kors.. Jag tror mer och mer på det, att ju mindre man rör sig/är igång dessto tröttare blir man! Det stämmer in på mig i alla fall.. Nya tag imorgon :) Då ska det pluggas och motioneras igen!
 
Här kommer veckans träning:
 
Måndag: Powerwalk 1 timme
 
Tisdag: Blandad styrka 1 timme
 
Onsdag: Powerwalk 1 timme
 
Torsdag: Blandad styrka 1h + 15 min
 
Fredag: Powerwalk 1 timme
 
Lördag: Blandad styrka 1 timme
 
Söndag: VILODAG
 
Är jävligt nöjd med träningen denna vecka! 6 pass på 7 dagar, gött :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0