Annandag påsk - strålande sol & 10 grader varmt!

Idag har jag haft en skön ledig dag! Trots att jag egentligen hade velat jobba (storhelg) så insåg jag tidigare att en ledig dag var välbehövligt :) Jag har tagit en skön sovmorgon, ätit frukost med Jimmy, promenerat en långrunda med Zindra, träffat stenläggaren inför kommande projekt, tränat tillsammans med Becciz samt spenderat resterande av kvällens timmar med henne :) <3 Vi har ätit grillad korv (premiär!!), druckit kaffe och flabbat en massa skit!! ;) Kan ju säga att jag har skrattat en del också.. Herregud!

Nu ska jag snarka gott i alla fall.. Det känns som att ögonen går i kors just nu! Natti Natti allesammans :)


Kommentarer
Postat av: Becca!!

Det där ser ut om ett ollon! ;) hahahaha

2013-04-01 @ 23:15:13
Postat av: Becca!!

P.S. Stort tack för ikväll ❤ Underbara ni är båda två!! Sov gott!

2013-04-01 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0