Flitiga Sara :)

Ohh vad jag känner mig flitig idag!! :) Har fått gjort en massa sen jag steg upp:
 
- Ätit en god frukost
 
- Tvättat en maskin tvätt
 
- Powerwalkat i 1 timme
 
- Skrivit tre sidor på min interventionsplan
 
- Ätit en god lunch
 
- Ringt till 2 jobb
 
- Sökt 1 jobb
 
- Promenerat en långrunda med Zindra
 
- Tömt diskmaskinen
 
Effektiv jag har varit idag va?! :) Alldeles strax ska jag hoppa på cykeln och bege mig bort till gymmet! 1 timmes styrka hade jag tänkt klämma in idag också! resten av kvällen kommer troligtvis att bestå av slapp i soffan (är jag väl förunnad!!) och lite plugg.. Kvittar hur mycket man pluggar, så kan man alltid plugga lite till :P
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0