Iron man 3 med Jimmy <3

Idag har jag och Jimmy varit på bio :) Längesedan sist faktiskt, så det var riktigt mysigt! Startade kvällen med en god "lördags-middag" här hemma och därefter såg vi Iron Man 3 i Lund! Av någon konstig anledning så älskar jag de filmerna! Action är egentligen inte min grej, men både Iron Man och Fast and the furious är stora favoriter!
 
Jag gillar kanske lite action trots allt?! ;)
 
 
 
Förutom att äta en god middag och kolla bio så har jag suttit vid datorn de flesta timmarna :S Började plugga, men insåg ganska snabbt att motivationen inte fanns för det idag. Har ahft alldeles för mycket i mitt huvud de senaste dagarna, vilket gör det svårt att koncentrera mig på plugget.. Satt och fixade med lite lekar till festen samt den enorma spellistan! Haha, inte lätt när man ska få med musik som passar alla!
 
Nu ska jag hoppa i säng.. Imorgon väntas jobb mellan 07.00-13.00 och därefter blir det storhandling i Lödde! vad söndagen mer kommer att bjuda på, får vi se imorgon!
 
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0