Nedräkning - Examen :)

Då är två "lediga" dagar till ända.. Har inte kommit igång med IVP:n så som jag önskat :S Däremot har jag skrivit klart min professionella reflektion, vilket känns skönt :) Ibland kan jag sitta och fundera på hur jag ska hinna med allt.. Jag tar examen om 56 dagar och då ska jag ha skrivit klart min interventionsplan (ca 16 sidor) samt två reflektionsuppgifter till! Förutom detta ska man springa på föreläsningar samt ha handledningstillfällen.. Sen får vi inte glömma allt som hör det privat livet till! Födelsedagsfester, myskvällar, träning, social tid med hunden, social tid med sambo, tvätt, städ, matlagning, trädgårdsarbete, jobb osv.. Hur ska jag hinna med allt?!

Snart snart snart är det över!! ;)



Kommentarer
Postat av: Anna Amanda o Isabell

HEJJA HEJJA HEJJA!!!
nu är det inte långt kvar! kämpa på!
koncentrera dig på skolan.. det andra har du
tid med livet ut sen!!
kram på dig!!

2013-04-10 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0