Tisdag och skola hela dagen :(

Tänkte lägga upp en bild där mina byxor gör sig mer rättvisa :) Visst är de fina? De sitter klockrent i alla fall!! Just i skrivandets stund är jag påväg till tåget.. Lång dag i skolan idag :S Vet inte riktigt vad det är med mig, men jag har noll motivation för att vara i skolan för tillfället. Sitta på föreläsningar, när man tar examen om 8 veckor..?! Jag har inte lust att lära mig massa nytt! Jag vill vara klar och kunna JOBBA, det är det enda jag vill just nu :) :)

Ska kämpa mig igenom dagen i alla fall! Tur att jag har en dejt med en god vän i eftermiddag, så att jag har det att de fram emot i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: Celle

Oh gött snart e du i land!! Själv har ja en månad kvar:))

2013-04-16 @ 10:32:57
Postat av: Jennie

Superfina :)

2013-04-16 @ 10:41:42
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0