Bra kommentarer :)

Vad skönt det var med lite härlig respons på mitt inlägg "Det där med att vara mänsklig" :) Tackar för era kommentarer! Kloka ord från kloka människor <3 Ingen människa är perfekt och inget liv är perfekt, precis som Rebecca skriver! Alla har vi våra dåliga dagar och dåliga sidor som på ett eller annat sätt påverkat vår vardag.. Sen det där med att vara personlig och ändå inte öppna sig för mycket om sitt privatliv ska jag tänka lite extra på! För precis som Jennie skriver så är det viktigt att visa människor i sin närhet respekt.. Vet ju sedan tidigare att Jimmy inte är sådär värst förtjust i att jag bloggar om "vårt liv" därför skriver jag mycket om mig själv!

Tack i alla fall :) Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0