"Idas köttfärssås" :)

Är ni som jag och döper era recept efter exempel olika namn? Igår hade jag och Sara en eftermiddag/kväll tillsammans <3 Jag bestämde mig för att bjuda henne på "Idas köttfärssås" med spagetti :) Anledningen att vi kallar den för det är för att Ida bjöd mig på den rätten för några månader sen.. Köttfärssåsen var så sjukt god och jag var tvungen att ha receptet! Men för att jag ska veta vad Jimmy menar och tvärtom så har den fått namnet "Idas köttfärs" :) Den är inte alls lik min traditionella köttfärs.. Här har du faktiskt inte i någon tomat alls, vilket säkert många tycker är konstigt.. Men det spelar ingen roll, den är såå god!!

Måste även passa på att tacka underbara SIS för trevliga timmar med dig igår <3 Det blev många intressanta samtalsämnen ;) Älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: Mor;)

Ser gott ut....vill ha receptet ;)

2013-08-05 @ 11:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0