Instaweather 2013-08-02 :)

Börjar ni också få lite smått panik av det faktum att sommaren snart är över? Igår kväll blev det mörkt innan 22.00 vilket är ett starkt tecken på att hösten är på intågande.. Visst har vi hela augusti kvar, men ändå.. Min "panik" kanske också kan bero på att jag inte haft någon semester och att jag faktiskt bara har badat i pool en endaste gång :( Jag har ju inte kunnat njuta av en ledighet och att "bara vara". Men det är bara att acceptera att det är/har blivit såhär eftersom jag har pluggat! Jag hoppas innerligt att det blir fint väder i helgen! Speciellt på söndag då jag har en helt ledig dag att se fram emot :)

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0