Snark!

Ibland blir jag så trött på allt.

Trött på hur folk skiftar personlighet från dag till dag. Trött på hur människor utgör sig för att vara en viss person vid ett möte och sedan tenderar att visa helt andra sidor därefter. Trött på att människor ska vara så förbannat falska. Trött på dem som vänder kappan efter vinden. Trött på att behöva jaga människor. Trött på lögner och skitsnack. Trött på jobbiga känslor som uppstår titt som tätt. Trött på snack som ändå inte betyder något. Trött på människor som aldrig hör av sig. Framförallt är jag trött på mig själv för att jag fortfarande lägger energi på sådant jag har lovat mig själv att inte bry mig om!

Ja.. Idag är det en sådan dag då jag helt enkelt trött på det mesta! Godnatt ZzzZzZZzzz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad har hänt?? :-( puss becca

2013-08-21 @ 09:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0