S.t.a.k.e.t!!!

Kommer hem och möts av detta!! Idag har Jimmy kommit igång med staketet "på riktigt" och ingen är gladare än jag :) Har gått och längtat och väntat på att denna dagen skulle komma, men nu så är den här! Det är bra att ha sin sambo hemma på semester när man själv jobbar :P Hade jag varit hemma så hade vi säkert hittat på andra saker och inte kommit igång.. Jimmy, du är bäst <3

Idag är jag så sjukt trött.. Sov ju bara cirka 5 timmar inatt, vilket är på tok för lite för mig.. Brukar lägga mig runt 22.00 och sova senast 22.30 vilket brukar bli runt 7 timmars sömn. De två förlorade timmarna känns! Får väl ta mig i kragen och ordna något att äta till oss båda :) Nu när Jimmy sliter och har sig tror jag att en färdig middag uppskattas rejält!

Soo long!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Oohhhhh snyggt redan ju, tänk då när de e helt klart :)

2013-08-05 @ 19:25:56
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Mmm verkligen :) Kommer bli hur bra som helst! Som vi kan nyttja framsidan sen! Får bli nästa år :)

2013-08-05 @ 19:43:13
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0