The Croods + fästingjagare ;)

Idag har jag och Jimmy haft en riktigt mysig kväll tillsammans <3 Vi har tagit igen förlorad tid och bara njutit av varandras sällskap.. Vi har bland annat ätit en god middag och kollat på filmen "the croods". Jag älskar tecknade/animerade filmer :) Filmen var jätte bra och visst blev där en del skratt!

Precis när filmen är slut så ska jag bära ner Zindra från soffan.. Jag tar henne på halsen och känner en knuta = FÄSTING!! Gaaahhh.. För er som inte vet så avskyr jag fästingar mer än något annat. Jag mår typ illa när jag vet att Zindra har en på sig. Idag fick Jimmy vara "räddaren i nöden" och leta upp den på nytt och tro det eller ej men det var jag som drog ut den ;) Konstigt nog tycker jag att det är värre att hålla i henne samtidigt som jag vet att där sitter en fästing, än att dra ut den! Moohaaha, 1-0 till Sara :) Jävlar vad bra det lilla redskapet var! Köp en sådan, ni som inte har om ni vill få bort ALLT som sitter där. För in redskapet nära huden, snurra 7-8 varv och dra upp, vips så är fästingen ute :)

Nä, dags att snarka... Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0