1:e december & 1:e advent :)

Ush, nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen.. Vet inte varför det blir så vissa helger? Har ju haft en del att hitta på, så jag antar att det beror på det! Får skylla på det helt enkelt 😋 

I fredags så blev det Idolmys i soffan tillsammans med Jimmy och vår Fis ❤️ I lördags spenderade jag en timme på gymmet och ett x-antal timmar i lokalen på Jakobsgatan då det vankades 30-års fest för Hilde 🎉🎈 Kul att träffa alla människor och självklart bjöds det på god mat, tårta och dricka! 








Söndagen har bestått av storhandling, ärendefix samt julpyntning i huset 🌟 Mysigt att ha julgardinerna på plats i köket! Vår nyinköpta husmus fick sig en given plats i vardagsrummet 🐭 Nu är jag trött, orkar knappt hålla de gröna öppna längre.. Hoppas att ni har haft en bra helg ni också!! 💜





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0