24/12 - Julafton

Då var det tisdagen den 24/12 och julafton 🎅🌲 Jag och Jimmy tog en lång sovmorgon och vaknade runt 10.30, helt utvilade. Det första jag gjorde var att tända lite ljus, så att jag kunde få någon form av julkänsla i kroppen eftersom vi inte har någon snö. En blåsig och regnig julafton ser det ut att bli i år 😕 Såhär såg det ut på julaftonsmorgon hemma hos oss:




Vid 14.30 ska vi befinna hos i Stävie. Det blir en lugn och skön julafton där tillsammans med Simon, mamma, Lars och hundarna ☺️ Hoppas på att jag har varit riktigt snäll i år och kommer hem med några fina klappar! Hihi.. 

Jag vill passa på att önska mina nära och kära & alla fina människor därute en riktigt GOD JUL 🌲🎅🎁 Massor med julkramar från oss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0