En fredagskväll tillsammans med Fis <3

Idag spenderade jag cirka 11 timmar på jobb. Försökte ta igen det jag ligger efter med och jag tyckte faktiskt att det gick rätt bra! Blev hämtad av mamma och Fis strax innan 19.00. Underbart att få träffa henne ❤️ Fast det var ännu mer underbart att få se henne bajsa, en normal bajs!! 😜 Gud, kändes som evigheter sedan sist! Skönt att hon är bättre i sin mage i alla fall. 

Väl hemma har jag och Zindra (Jimmy är på julbord med jobbet) spenderat några timmar i soffan framför filmen "en oväntad vänskap". Jätte bra film och även ett perfekt avslut på den relativt korta fredagskvällen. Nu ska vi sova gott.. Jag behöver detta.. Sömn! 😴




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0