Fina smycken från Högmars Guld :)

Igår gick jag från jobb 15.00, vilket var såå skönt! Har ju som sagt jobbat över nästan varenda dag i 2 veckor, men igår var det lugnt på jobb så jag tog ut 1,5 flextimmar 😃 Jag och Anna fick gjort en del 👍 8 beslut fattade och 8 beslutsmeddelande påväg hem till gamlingarna just nu! 


Efter jobb körde jag till Högmars Guld i Kävlinge för att se om jag kunde hitta något fint för mitt presentkort jag fick från kommunen. Sagt & gjort! Var dock osäker på om jag skulle välja något i guld eller silver. Kom fram till att jag behöver ha lite silversmycken, då jag redan har en del i guld. Jag har blivit så trött på accessoarerna man handlar billigt, och som håller i några månader innan färgen släpper osv.. Vill bygga upp mitt smyckesförråd med fina guld och silversmycken ☺️ Detta kom jag hem med igår: 



Ringen: 420kr
Armbandet: 315kr
Halsbandet: 285kr 

Blev så nöjd med allt! Så, tack till Kävlinge kommun för detta 😜 Nu har Jimmy vaknat och då väntas en god helgfrukost tillsammans med honom ❤️ Ikväll blir det massor med julmys tillsammans med våra vänner! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint! Ringen och halsbandet får delad första plats :) håller med om att billiga smycken bara är fina ett litet tag bättre

2013-12-21 @ 11:10:40
Postat av: Ida

Med äkta :) blev nått konstigt med kommentaren den delade upp sig på 2 inlägg :-P

2013-12-21 @ 11:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0