Fredagen den 13:e december + Lucia :)

Då var det äntligen fredag 😃 Dagarna som har gått har varit tuffa, både när det gäller jobb och privat. Gällande Zindra så har det känts som en berg & dalbana känslomässigt. Ena sekunden glad och andra i tårar. Men det är bra med henne nu, och i helgen ska jag få ha henne hos mig ❤️ 

På jobb har det varit allmänt stressigt. Jag har ju varit borta från jobb i tre dagar, vilket har resulterat i massor med eftersläpande jobb när jag kom tillbaka 😳 Eftersom jag inte har varit borta mer än tre dagar, så är det inte heller någon annan handläggare som tagit tag i mina uppgifter när jag varor borta, om det inte varit akut dvs. Så i tisdags när jag kom till jobb igen hade jag 15 uppgifter/ärenden som låg och väntade på mig. Sen så har jag ju haft saker inbokat varenda dag, som jag bokade in förra veckan och det har gjort att jag ligger väldigt efter med mina arbetsuppgifter. Det kommer in nya ärende varje dag och det är verkligen tufft att ta igen när man varit ledig. Hade jag varit borta en längre tid, kanske 2-3 veckor så hade de andra handläggarna varit tvungna att ta tag i mina ärende.. 

Så med tanke på detta vet jag inte om jag kan slappna av under min julledighet? Jag vet ju vad jag har att vänta mig när jag kommer tillbaka. Men självklart ska jag göra allt för att tvinga mig själv att koppla av! Det behöver jag ☺️ Har en UNDERBAR mamma som ställer upp och hämtar mig på jobb idag så att jag kan jobba så länge som möjligt ❤️ Har planer på att sitta där till 18.30, och då hoppas jag att jag har kommit ifatt, och kan gå hem och hålla ledig helg med gott samvete! 👍 

Det är ju även fredagen den 13:e och Luciadagen idag🌟 Vid 09.30 ska vi mumsa på julfika och kolla på luciatåget. Riktigt mysigt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0