Grattis på din 9 års dag :)

Ush! Det tar verkligen emot när Zindra fyller år 😢 Varje år blir jag påmind om att vi är ett steg närmre att förlora henne.. Detta är det tråkiga med djur! En dag förlorar man dem, och det känns alltid lika tufft. Varför har hundar bara en livslängd på (ca) 10-15 år??!!! 😳 Tänk om Zindra hade fått vara med oss under alla våra år.. Vad underbart det hade varit! Men nu ska vi inte hänga läpp för det.. ☺️ I alla fall, GRATTIS på födelsedagen älskade pälsboll ❤️ 







Kommentarer
Postat av: Mor;)

Usch.....tänk inte så :( Nu får vi ta vara på henne allt vad vi kan ;) Hon lever säkert många år till.....mormors lilla fis :-D

2013-12-23 @ 18:46:23
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Grattis lilla fisen på din dag!!
Jag kommer ihåg när J kom o visade upp henne när jag o F bodde på Trädgårdsgatan... Lilla kotten!! Krama henne o ge henne en köttbulle från mig 💕

2013-12-23 @ 23:37:14
Postat av: Sara :) :)

Ja Mamma, det får vi göra :)

Anna: vad kul att du fortfarande kommer ihåg! :) Har vi också känt varandra i 9 år eller vi hade inte träffats då?

2013-12-24 @ 01:40:03
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0