Julmys hos Simon :)

Puuhh.. Julen innebär verkligen en massa gott! 😳 Tror jag har ätit någon form av julgodis 4 dagar på raken, och julveckan har inte ens börjat! Får ta tag vikten/kroppen efter nyår, som säkert många andra också ska göra 😜 Men jag har ingen karaktär eller självdisciplin att hålla mig borta från sötsakerna innan. 

Idag vankades det lite mys hemma hos Simon med familjen ☺️ Super mysigt! Han har verkligen fått det fint i sin lilla lägenhet! Jag bjöd på lite julgodis och mormor hade gjort goda bullar och mjuk pepparkaka som hon tog med sig! Tack alla för en mysig eftermiddag ❤️ 





Dags att krypa ner i sängen 😴 Sista jobbedagen imorgon, sen väntas 9 HÄRLIGA lediga dagar (7 tillsammans med mitt hjärta)!! 👍 Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0