Kvällen innan avresa :)

Då var dagen innan avresan till Stockholm kommen :) Jag har packat det mesta och det känns som att jag har kontroll över resväskan och dess innehåll! Påväg hem från jobb köpte jag med mig sushi som jag mumsade på när jag kom hem. Lite vardagslyx för att fira att jag är ledig från jobb i 4 dagar :) Har även spenderat några timmar tillsammans med Jimmy och Zindra <3 Nu känner jag mig nöjd! Alldeles strax ska jag krypa i säng och snarka 7 kvart i timmen! Tänkte uppdatera bloggen lite mer under morgondagen då jag ändå sitter på ett tåg i 4 timmar! Måste ju ha något att roa mig med :) Godnatt! 






Kommentarer
Postat av: pappa

Ta hand om varandra och ha det lugnt & skönt :)

2013-12-05 @ 06:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0