Fredagsdejt med Ida <3

Äntligen är det fredag, och en ledig helg är på intågande :)
 
Efter skolan stack jag hem till Ida, för lite kaffe och mys! Hade lyxen att bli bjuden på spagetti och köttfärssås :) Den godaste köttfärssåsen jag ätit på länge, nästan så att den slog min egen faktiskt ;) Efter middagen bjöds det på kaffe och till det massa skitsnack! Hann även med att mysa med barnen <3 Satt och kollade bilder och filmer på min mobil, vilket barnen älskade! Tack för idag, "gamla", älskade och underbara vän!!
 
Snart ska jag och mitt hjärta slänga oss på soffan till en film.. Underbart skönt att "bara vara"! Ser fram emot min sovmorgon extremt mycket imorgon :) Snark snark snark...!
 
Trevlig fredag allesammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0