Fredagskväll och mys med Becciz <3

Då var lösenordet satt! Ett x-antal tjejer ville fortsätta följa mig :) Jätte kul!! Dock är det tråkigt att ett lösenord måste sättas.. Dels för att man blir "tvingad" att göra detta för att skydda sitt privatliv, trots att man egentligen inte skriver några direkt opassande saker.. Dels för att arbetsgivare/klienter inte ska kunna söka upp mig på nätet samt att många läsare på min blogg är totalt "obehöriga", om man kan säga så?! Tror nog, att av de 122 läsare som följde mig så var det säkert 30 personer som läser just för att de stör sig på mig. Ni vet precis som jag att människor man stör sig på har man svårt att inte vara nyfiken på, hur nu det går ihop?! ;)
 
Just nu sitte rjag och väntar på Becciz :) Hon ska komma och hålla mig sällskap ikväll, då jag annars hade suttit ensam.. Jimmy är hos några vänne ri Lund och kommer (troligtvis) hem sent inatt! Dock kan jag inte stanna uppe länge idag. Har en låång jobbedag framför mig imorgon: 07.30-21.00, men därefter tänker jag minsan hålla helg!! :) Jag och Jimmy har planerat in film och godis när jag slutat ;) ser fram emot mys i soffan tillsammans med honom <3
 
Trevlig fredag på er :) KRAM!!
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Så kan man också ligga :)

2013-02-02 @ 09:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0