Johan Glans + Herkules :) :)

Vilken kväll!! Johan Glans är verkligen en klass för sig ;) Har skrattat oavbrutet i 90 minuter.. Och till er Glans älskare, han drog inte ett enda "gammalt" skämt :) Det gillades!! När det var slut blev jag choklad.. INTE REDAN?? Hade kunnat sitta där och skratta i ytterligare 90 min! Tack Johan för att du fick mina skrattmuskler att arbeta till 110% idag :)

Efter arenan begav vi oss till Herkules, där 3 cider slank ner i strupen ;) Fick även dansat till en gammal favorit låt: KUDURO!! Ett mega stort tack till alla som var med och förgyllde denna kvällen!! <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Sara :) :)

Varför läser jag aldrig igenom min text innan jag publicerar den? Såg nu att jag skrivit choklad istället för chockad! Haha.. Den bjuder jag på ;)

2013-02-10 @ 02:14:01
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Beccabus!!

Eftersom jag verkar vara en av dom få som missat hans föreställning nu i Lund, så längtar jag tills dvd'n kommer ut!! :) Men hoppas att ni hade en trevlig kväll :) Pussokram!

2013-02-10 @ 15:16:03
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0