Måndagen...

Då var denna pluggdagen över! Idag har vi arbetat med uppsatsen hemma hos Celie. Jag börjar se ljuset i tunneln vilket känns fantastiskt bra :) Tyvärr så är inte plugget över för idag.. Nu ska jag hem och sätta mig med det som hör till familjebehandlingskursen.. Det är tufft att plugga 100% samtidigt som man skriver uppsats + jobbar varannan helg.. Men vad gör man inte för utbildningen, och det faktum att jag kommer att jobba med det jag älskar, människor?!

Förhoppningsvis kommer Jimmy att bli klar med ihopbyggnaden av köksmöblemanget idag också :) Då vi har varit utan det i snart tre veckor, kan ni tro att jag är glad över att ha ett köksbord igen :) :)

Soo long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag kommer va utan i 2,5 mån... :( panik! Pussen //becca

2013-02-04 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0