Omringad av de bästa <3

Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger!! Jag har nog världens bästa vänner <3 Idag fick jag ett sms av älskade syster som värmde ända in i själen.. Tänk vad ord kan göra en glad. Ja, jag har haft en jobbig period bakom mig, och än är den inte över.. Men jag vet, och kommer alltid att veta att mina vänner och familj finns där för mig, oavsett vad <3 Ibland känns det som att alla bitar har fallit på plats.. En efter en, sakta men säkert.. Jag är idag älskad för den jag är, och inte för den människor vill att jag ska vara.. Acceptans, respekt, kärlek och tillit är några av de ord som symboliserar kärleken mellan mig, mina vänner och familj!

Till er, som finns där för mig, varenda dag, när livet ibland känns extra tufft: NI ÄR DET BÄSTA SOM FINNS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0