På bättringsvägen!!

Äntligen börjar jag bli frisk! 2 dagar har nu gått utan någon direkt feber.. Hade en liten förhöjd temp igår, men den la sig ganska snabbt igen. Onsdagen, torsdagen och fredagen var de värsta dagarna i mitt liv på väldigt länge.. Kan inte komma ihåg sist jag mådde så dåligt. Hade värk och smärta i hela kroppen, till och med ut i händerna.. Kunde inte böja mina fingrar, när det var som värst. Den kraftiga febern, som jag hade i torsdags, var inte att leka med.. 39,7 grader, och jag kände mig mer död än levande. Tack och lov så är nästan alla dessa hemska symtom borta!! Nu får jag dras med förkylningen, hostan och tröttheten ett tag.
 
På tal om trötthet, vet ni hur trött man blir efter att ha haft influensan (både under tiden och efteråt) ?? det är helt sjukt! Som idag, vaknade och bredde mig två mackor till frukost som jag åt. Därefter blev jag sjukt trött, la mig ner i soffan och sov 2 timmar. Då hade jag sedan tidigare sovit i stort sett hela lördagskvällen + natten, och ändå blev jag trött över att endast äta frukost. När jag vaknade kollade jag och Jimmy på Björn Bröder 2, och direkt när filmen var slut somnade jag igen, i ytterliggare 1-1,5 timme.. Jag kan inte förstå hur man kan sova så mycket?? Trots all denna sömn på dagarna och kvällarna sover jag som en stock hela natten, vilket är skönt! Något jag har insett efter de senaste dagarna är att jag kan hälsa hem till träningen de kommande veckorna! Nu ska jag kurera mig riktigt, vilket innebär skola och plugg och därefter vila, vila och ännu mer vila!! En och annan lätt promenad skulle kunna gå, för den friska luftens skull.. Men inget mer!
 
By the way: Ikväll kollade vi på Taken 2. Den var sjukt bra!! Lite samma story som ettan, men gud vad jag älskar sådana filmer.. Spänning från början till slut :) :)
 
Natti natti!
 
 

Kommentarer
Postat av: Celle

Oh va skönt att du snart e frisk så vi kan träffas!! Ja taken 2 va faktiskt riktigt bra/)) puss

2013-02-17 @ 22:00:19
Postat av: Sara :) :)

Ska bli underbart att få mysa med mina vänner igen!! Har känt mig mega isolerad de senaste dagarna juh :( Har hört att Taken 2 inte skulle vara "någon höjdare", dock håller jag inte med! Den var grym :) :)

2013-02-17 @ 22:07:11
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0