Sjuk ;(

Får börja med att tacka alla mina söta läsare för era kommentarer på inlägget om IP-adresserna och min undran kring alla unika besökare! Nu kan jag andas ut.. Det är som ni säger, man kan bli flera unika besökare genom att kolla från olika ställen och platser :)

En annan sak.. Jag är död (känns det som!) 1,5 grads feber, torrhosta, förkyld, rödsprängda ögon, fryser och har ont i kropp och huvud.. Känns även som att febern stiger mer och mer för varje timme! Det var längesedan jag kände mig såhär.. Minst på jorden, ungefär! Blir en vilodag på soffan imorgon, och Alvedon var fjärde timme.. :(

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Becca!!

Nä! Är du också sjuk nu? :( Hoppas febern lägger sig med Alvedonen!! Det är nog influensan som hägrar runtomomkring, tycker alla är sjuka nu :/ Envisa skit!!! Då kan vi snörvla ihop nu då, behöver jag inte va rädd för att smitta ner nån längre. :/
Krya på dig vännen!!! ♥ ♥ ♥

2013-02-12 @ 21:37:38
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0