Fika med mormor :)

Föreläsningen idag var intressant, det märktesdå jag inte höll på med mobilen en enda gång ;) Just nu läser vi familjebehandling, och det ska vi göra nu vid tre tillfällen :) Ser verkligen fram emot när vi ska få lära oss alla de olika familjebehandlingsmetoder som finns!! Detta är verkligen mitt forum :)
 
Just nu sitter jag vid mormors dator, och underhåller er och mig själv med att skriva ett blogginlägg ;) Mormor var så snäll och bjöd på frallor och kaffe när jag kom till Kävlinge, efter skolan, så det tackar jag för! Om en stund ska jag köra hem till min lilla fis <3 Långpromenad med henne för att sedan snöra på mina egna skor och bege mig ut på en powerwalk!
 
Soo long!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0