Godmorgon :)

Jag känner fortfarande av jetlagen.. Vaknade pigg som en mört 06.20 idag, och det är inte likt mig! Hade ställt klockan på 08.00, men min kropp ville absolut inte sova mer! Idag är det plugg som gäller fram till 15.00.. Därefter ska jag göra mig redo för en myskväll med Becciz <3 Vi hann juh bara träffas i någon timme måndags, så denna kvällen ser jag verkligen fram emot :) God mat & härligt sällskap <3
 
Jimmy sa till mig igår att han jätte gärna ville boka en resa till Thailand till hösten/julen igen! Hmm.. Är lite tveksam till det, eftersom jag tar examen till sommaren och troligtvis (om allt går som jag vill) har fått ett nytt jobb till hösten. Vet inte hur det fungerar med semesterdagar och så när man är nyanställd. Men visst är man sugen :) Var inne och kollade resor för skojs skull, och hittade en för 4500 kr/person från 1/12 - 22/12 - 2013! Inga stora summor, vilket också gör att det lockar ännu mer :) Vi får väl se vad vi bestämmer oss för! Nä gott folk, dags att ta tag i plugget!
 
Soo long...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej,
Om jag inte har helt fel för mig, så är semesteråret 1 april- 31 mars. Men blir man anställd på hösten har man givetvis rätt till semester ändå. Tror man kan räkna 2,2 dagar per månad man jobbar. Det är vad man tjänar in. Så på en höst har man typ 10-12 dagar kanske att ta ut kring jul.

Annars får du vara "sjuk" ... ;-)

2013-01-03 @ 10:51:48
Postat av: Sara :)

Tack för din kommentar! Jag kommer definitivt att kolla upp det närmare :)

2013-01-03 @ 11:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0