Kompismys <3

Jag märker verkligen att jag mår som bäst när jag får umgås med de människor som betyder mycket för mig.. Min familj, min sambo och min vänner <3 Idag blev det först 1,5 timme på gymmet med SIS :) Ett bra pass med många bra övningar! Därefter vankades det varm choklad med ostmackor hemma hos Sara! Såå gott, en kall dag som denna :) Senare joinade även Becciz oss, och då blev det kaffe, mästerkocken och ögonbrynsplock! Tack för en super mysig kväll <3 Ni är underbara!!

Nu ska denna damen hoppa i säng! Imorgon är det plugg som gäller.. Ovanligt?! Har en eftermiddag att se fram emot, så det ska nog gå bra att plugga imorgon också ;) Ni vet, har jag något att se fram emot så blir det "jobbiga" också lite enklare att ta sig igenom!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Becca!!

Känner detsamma! :) Det är ju så det ska vara, man ska umgås med människor som sprider positiv energi till en! Tack för ikväll! Och nu har jag gjort ett MEGAINLÄGG så nu förväntar jag mig kommentarer... Jag vet att du är duktig på det, så egentligen var det en pik till "någon annan" ;) hahaha
Älskar DIG vännen!! Sov gott, och ha en bra morgondag!! ❤ ❤ ❤

2013-01-16 @ 23:21:15
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Visst är det så! Människor som sprider positiv energi får verkligen mig på BRA humör :) Tror du att jag kommer vara på ett bra humör på lördag?? I think so ;) hihi.. Piken förstod jag direkt! Haha.. Får se om det blir bättre bland kommentarerna nu då :P Älskar dig med!! <3

2013-01-17 @ 07:47:06
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0