Mina tre år med dig <3 Älskar dig nu och föralltid!

Tänk att det redan har gått tre år.. Tre år sedan jag träffades världens mest underbara Jimmy! Vi har varit med om såå mycket tillsammans och jag är så glad för alla minnen jag har fått dela med dig <3 Vi har upplevt massor och jag hoppas att 2013 blir ett minst lika händelserikt år för oss! Älskar dig Jimmy Palm: Igår, idag, imorgon och för all framtid <3
 
Här kommer några highlights från våra tre år tillsammans!
Minnen man aldrig glömmer <3
 
Sommaren 2010 - Här hade vi varit tillsammans i 6 månader :) Detta var vår första lilla tripp tillsammans! Vi spenderade en helg uppe i Göteborg. Romantiskt och sjukt underbart! <3
 
 
 
Sommaren 2010 - Vi hann även med en liten Stockholmsresa :)
 
 
 
Hösten 2010 - Vi blir sambos i min lägenhet på framtidsgatan :)
 
 
December 2010 - Ännu en romantisk helg i Göteborg :) Fast denna gången var den verkligen romantisk ;) Vi förlovade oss däruppe när vi hade varit tillsammans i 11 månader <3
 
 
 
Våren 2011 - En mysig Valborg som spenderades på Tivoli i Köpenhamn med världens bästa Jimmy <3 Vi åkte karuseller, åt gott och drack gott hela dagen/kvällen :)
 
 
Sommaren 2011 - Vår resa till Polen - Krakow <3
 
 
 
 
Februari 2012 - Vi flyttade in i vår första gemensamma bostadsrätt, lyckan var total!! :)
 
 
 
Sommaren 2012 - Renoveringsdags!! Puuhhh :S
 
 
 
 
December 2012 - Vår resa till Thailand <3
 
 
 
Tre år tillsammans.. Och fler ska det bli!! :)
 
Du är det finaste för mig.. Det finns ingen finare för mig än dig <3
 

Kommentarer
Postat av: Mor;)

Grattis till er......era små turturduvor :)

2013-01-10 @ 09:48:16
Postat av: Jennie

Grattis till er <3 tänk att vi har årsdagar så nära med ;)
Och jag är säker på att ert 2013 kommer bli lika bra och till och med bättre :D Kram

2013-01-10 @ 11:31:38
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: pappa

Grattis på er,ni är så fina...

2013-01-10 @ 17:13:25
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Grattis igen :) jättedfina bilder!!
hur blev det med att lägga upp massa bilder från förr??
bildinlägg är roligast!!;)

2013-01-10 @ 17:59:57
Postat av: Sara :)

Tack alla söta för era kommentarer! :)

Anna: Hmm, ja vad har hänt med dem? Har väl kommit av mig lite.. Dåligt med tid då jag måste djupdyka i alla bilder på datorn + att vi rest osv.. Men så fort jag får en ledig stund över ska jag lägga upp ett inlägg! :) Kul att du frågar efter det :)

2013-01-10 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0