Röda byxor :)

Jag har äntligen vågat köpa mig ett par färgade jeans :) Det är något jag helt prioriterat bort tidigare. Anledningarna till det beror främst på att jag inte är nöjd med min kropp, och speciellt inte mina "problemområde" som är rumpan och låren! För visst är det så att skavankerna (som man hatar) syns mer i ett par färgade byxor? Eller, man själv tycker det i alla fall! Men eftersom jag har velat ha ett par röda byxor i snart 1 år samt att jag vet att den där drömkroppen aldrig kommer infinna sig så hade jag två val! Antingen får jag skita i att köpa färgade byxor (för all framtid), eller så får jag bortse från mina skavanker och köpa ett par ändå! Efter lite funderingar inne på Vero Moda, så kom jag hem med två par, ett par röda och ett par militärgröna :) Nästan lite förvånad själv faktiskt! Kanske har jag på mig dessa imorgon på tjejkvällen?? :) vi får se!


Kommentarer
Postat av: Anna Amanda o Isabell

riktigt snygga... o du har sjukt fina former o tränad kropp så de sitter helt perfekt och du är hur snygg som helst i dem! !!!!!!!!!

2013-01-18 @ 22:28:49
Postat av: Jennie

Det är ju sjukt snyggt! Speciellt den modellen med! Och dina former är fina så du klär i allt :)
Tycker lätt du ska ha på dem ikväll på er tjejkväll!!!

Puss

2013-01-19 @ 10:28:06
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Linda

Passade jättebra i dom. Satt snyggt. :)

2013-01-19 @ 10:59:23
Postat av: Anonym

Du har en fantastisk kropp. Snyggt!

2013-01-19 @ 12:34:34
Postat av: Sara :) :)

Tack så innerligt för era fina kommentarer!! :) Snacka om boost för själen!! <3

2013-01-19 @ 16:37:08
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0