Söndag..

Då har jag jobbat första turen, och ska snart bege mig iväg för att jobba nästa: 16.30-22.00! Har fått gjort en del på mina lediga timmar :) Först blev det mysfrukost tillsammans med Jimmy följt av 1 timmes vila i soffan.. Därefter började jag fixa med mitt CV. Har gjort ungefär 1/3 del nu, och ska fortsätta imorgon igen.. Det är inte lätt att få ihop! Man ska ju komma ihåg allt (av vikt) som man har hittat på genom åren.. Första frågan som kom upp var: när fan tog jag nu studenten?? Haha, evigheter sen, nu ju :)

I eftermiddags fick vi kaffebesök av Jimmys mamma och mormor :) Alltid lika trevligt! Stoppade dock i mig 2 kakor för mycket!

Nä, dags att bege sig! Hej svej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0