Tankar på morgonkvisten..

Varför är vissa situationer, som man är med om, så svåra att släppa...? Ibland känns det som att en viss händelse bara vill etsa sig fast i hjärnan, och dyka upp sisådär 10 ggr varje dag.. Jag försöker att inte tänka på det, men ändå gör jag det, hela tiden..

Ibland tror jag att jag har blivit riktigt "skadad" genom att umgås med vissa människor genom åren.. Man är idag inte riktigt densamma.. Det är ibland svårt att ta allt "så lätt", även om jag önskar med hela mitt hjärta att jag hade gjort det! Men vissa saker är helt enkelt som de är, och det kan ingen ändra på, inte ens jag själv, hur mycket jag än skulle vilja!

Jag antar att denna, egentligen obetydliga känsla, bara är ett tecken på allt man varit med om..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0